„Navázat spolupráci s Hi Promotion jsme se rozhodli na základě zkušeností a výsledků, kterých dosahuje v on-linu. Oslovil nás profesionální, ale zároveň vstřícný přístup i ochota naslouchat našim potřebám a návrhům. Získali jsme tak spolehlivého partnera, kterému můžeme věřit a pro rok 2019 jsme se rozhodli rozšířit spolupráci také na offline kanály,“ popisuje majitel Edoxreality Lukáš Frydrych, jak ke spojení s brněnskou digitální agenturou došlo.
Celá kampaň na rok 2019 je z hlediska obsahu postavena na jedinečných benefitech, které Edox reality nabízí svým klientům a vyniká tak nad konkurencí: okamžitý výkup, nejrychlejší prodej a poskytnutí zálohy až 2 miliony korun při prodeji bytů a domů. Tato sdělení budou komunikována tak, aby zasáhla co nejširší okruh potenciálních zákazníků a zaručila maximální výsledky.
„Snažili jsme se vytvořit optimálně namixovanou marketingovou strategii. Kampaň proto zahrnuje billboardové kampaně, spoty v rádiích s oblíbeným hercem Tomášem Měcháčkem, doplněna je reklamami v metru a na uzlech MHD, nechybí samozřejmě ani on-line podpora.“ nastiňuje celoroční spolupráci obchodní ředitel Hi Promotion Tomáš Pecník.
Všechny tyto marketingové aktivity kombinující on-line i off-line kanály, mají Edox reality pomoci zaujmout v roce 2019 místo pražské jedničky na trhu s realitami.