Pražské vodovody a kanalizace mají čtyři informační kanály, kterými data ke klientům míří. Webové stránky www.pvk.cz , zákaznickou linku a pro ty, co se zaregistrovali, bezplatnou službuSMS-INFO nebo mobilní aplikaci Moje Veolia.
Webové stránky
V režimu on-line mohou odběratelé průběh jednotlivých havárií sledovat na stránkách www.pvk.cz, kde jsou informace ve speciální sekci. Dozví se přesné místo havárie včetně upřesnění, zda má vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.
Jsou zde i informace o plánovaných výlukách v dodávkách pitné vody, a to v písemné formě i zakreslené do mapových podkladů.
Zákaznická linka
24 hodin denně 7 dnů v týdnu je v provozu zákaznická linka PVK - 601 274 274 nebo 840 111 112.Jedná se o specializované pracoviště, které kromě informací o aktuálních haváriích a plánovaných výlukách, nabízí informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, či kvalitě vody.
Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně.
Služba SMS-INFO
Jedná se o bezplatnou službu, kdy veškeré informace o pražském vodárenství míří na zákazníkem určené mobilní telefonní číslo. K přístupu ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě.
Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.
Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
- významné plánované odstávky vody
- velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
- výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
- aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a call center, změny adres nebo telefonních čísel
Mobilní aplikace a zákaznický portál
Společnost PVK podobně jako ostatní vodárenské společnosti ze skupiny Veolia připravila pro zákazníky přehledný a uživatelsky vstřícný zákaznický portál a mobilní aplikaci. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách PVK nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz.
Na obou platformách mohou zákazníci vyřídit vybrané požadavky on-line. Najdou zde i veškeré informace k haváriím a výlukám v dodávkách vody. Mobilní aplikace Moje Veolia je určena nejen zákazníkům, ale také spotřebitelům, a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS.