Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Nové sekce, změna vzhledu i sortimentu. JYSK se mění před očima

  7:00
Společnost JYSK buduje stále nové prodejny, ale nezapomíná ani na ty stávající. S novým konceptem zmizí tmavé koberce a objeví se zcela nové prodejní sekce. To vše již brzy v několika prodejnách po celé České republice.

JYSK přetváří vzhled svých prodejen, díky tomu vznikla například outlet sekce. foto: JYSK

V současné době má společnost JYSK na Českém trhu již 83 prodejen. Po celém světě ve svých prodejnách využívá tři koncepty a s jedním z nich se můžeme setkat i v Čechách. JYSK však stále pracuje na inovacích a na větším komfortu zákazníků, a proto se rozhodl přebudovat rozložení některých prodejen i jejich vzhled. Jedná se o investici, která jde vstříc především zákazníkům.

Původní koncept se s postupujícími roky vyvíjí a stále roste současně s prodejnami a potřebou vystavovat stále nový sortiment. Zákazníci díky tomu mohou na prodejních plochách obdivovat stále více inspirací a sezónních prvků.

Naše prodejny chceme upravit tak, aby se v nich zákazníci dobře cítili a našli zde vždy to, co chtějí,“ konstatuje Peter Brányik.

„S rozšiřováním vzrostla i potřeba koncentrovaně urychlit fázi výprodeje sortimentu z minulých sezón. Současně s tím je nutné vytvořit na prodejních plochách místo pro novinky a uvolnit prostor ve skladech. Rozhodli jsme se vytvořit ve vybraných prodejnách speciální prostor pro výprodej staršího sortimentu, takzvaný „outlet“,“ říká Peter Brányik, generální ředitel společnosti JYSK.

První prodejna, kterou JYSK přebuduje a vytvoří v ní i prostor pro outlet sekci, je v Českých Budějovicích. K ní v budoucnu přibude i prodejna v Jihlavě. Na Slovensku vznikají outlet sekce v rámci prodejen v Banské Bystrici, Košicích a v Bratislavě.

„Cílíme na prodejny s vysokým obratem, návštěvností a s nadprůměrnou prodejní plochou. Potřebovali jsme outlet sekci umístit do prodejen tak, abychom neukrojili ze standardní prodejní plochy,“ dodává Brányik.

Outlet sekce bude fyzicky oddělená od zbývající části prodejny a liší se i způsobem prodeje. Zboží zde bude k dostání přímo na paletách. A zařazen sem bude především cenově zvýhodněný sortiment.

„Zákazníci po celém světě očekávají od nákupů stále víc a my jim chceme vyhovět. Přehodnocujeme vzhled našeho řetězce, a kromě nepolevující expanze pamatujeme i na prodejny, jejichž otevřením jsme vstupovali na Český trh,“ říká Peter Brányik, generální ředitel společnosti JYSK.

Ve chvíli, kdy vejdete do prodejny JYSK, můžete si povšimnout tmavomodrého koberce, chladných bílých stěn a mnohých marketingových materiálů, které se snaží upoutat vaši pozornost. Toto je jen několik prvků z širšího výčtu elementů, které se v budoucnosti změní. Prvním výrazným krokem k novému vzhledu je světlá dřevěná podlaha, která postupně nahradí tmavé koberce.

Těmito změnami se JYSK pokouší vyjít vstříc zákazníkovým představám, zpříjemnit mu dobu strávenou na prodejně a usnadnit mu celý nákupní proces. Obdobně si počíná i na svých prodejních stránkách www.jysk.cz. Prodejnu s novým vzhledem a zcela novým uspořádáním budou moci zákazníci navštívit v Českých Budějovicích již na konci března 2018.

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...