12. června 2018 7:00 Lidovky.cz > PR > PR sdělení komerční

Rondo.cz nově spolupracuje s knihkupectvím Luxor

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
Hra Rondo | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Hra Rondo | foto: Rondo

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů, nově spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR Luxor. Zákazníci knihkupectví se tak mohou těšit na nové odměny za nákupy, konkrétně se bude soutěžit o ceny v hodnotě 15 milionů korun.

Rondo nově spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR Luxor, kterému pomůže s podporou prodeje, posílením věrnostního programu a digitalizací kontaktu. Zákazníky Luxoru čekají zbrusu nové odměny za nákupy, konkrétně při nákupu v kamenné prodejně od 300 do 499 Kč získají nakupující po celé ČR stříbrný los, při nákupu nad 500 Kč zlatý los. S těmito losy se pak mohou zúčastnit soutěží na Rodno.cz a vyhrát ceny v hodnotě 15 000 000 Kč.

Hra Rondo

„Zákazníci knihkupectví Luxor se mohou zúčastnit všech her, které na Rondu probíhají, nově také tipovaček na výsledky sledovaných sportovních utkání. Tato funkce bude velmi atraktivní v průběhu blížícího se MS ve fotbale,“ vysvětluje Lukáš Vršecký, spoluautor a CEO Rondo.cz.

Už teď mohou uživatelé na Rondo.cz tipovat zemi, která vyhraje fotbalové mistrovství světa nebo se účastnit klasických soutěží o atraktivní ceny. Výherci si tak odnesou třeba MacBook Air 13, iPhone 7 128 GB, herní konzoli Sony PlayStation 4 PRO 1TB nebo 4K Ultra HD LED TV Panasonic TX-55EX603E. Vyloženě letním hitem před dovolenou je pak možnost vyhrát oblíbený Paddle Board Oceana Tech. Aktuální soutěže a informace o fungování hry najdete na https://www.rondo.cz/.

Hra Rondo

Ač Rondo funguje teprve přes rok, už si ho oblíbily stovky tisíc lidí, kteří každý den píší své nadšené recenze na Facebook a web www.rondo.cz/stranky/pribehy

Někdo si udělal radost výhrou jen tak, jiní ji věnují blízkým k narozeninám. „Díky Rondo za první výhru v životě – vyhrála jsem nový iPhone, mám to jako předčasný dárek k narozeninám,“ píše Lenka z Prahy. „Nevěřil jsem, že to funguje, ale pak jsem dostal za nákup ve Sparkysu body, tak jsem to vyzkoušel a vyhrál jsem pro malou další hračku,“ svěřil se Tomáš z Přerova.

hra

Rondo.cz aktuálně využívá přes 710 000 registrovaných uživatelů, kteří od vzniku projektu odehráli více než 1,8 milionu her o nejrůznější ceny. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě a využívají ho kromě knihkupectví Luxor například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA, sLéky.cz, Bonino.cz nebo ASUS.

S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.